Wednesday, August 4, 2010

m y r a m e a n

myramean
Yeay!! 
Finally kitorg ada blog sendiri! Ahaksz!
kamisukasuki.blogspot.com lalala..~

So, meh nak knalkan diri aku..
My name is Myramean..
Hee..Fullname NORASMIRA BINTI OTHMAN..
Kalo korang nk tau knpa nama aku Cik Myramean tu adalah kerana Mean tu nama arwah bf aku..He will always in my heart.. :) Aku sebenarnya ada blog sendiri dengan dia..---->.blog ini 
*nk promote jugak blog sendiri..ahaaa...jgn mrh..
hee...da la xmo citer panjang2, nanti kena marah..OOOpsss! :p

Eh!! kejap2...
nk juga gtau kt korang...aku nie paling muda antara mereka - cik Naomi and Puan Solikezu..heee..
so aku la ADIK okayy...daaa...mwahhx!

2 comments:

bonita.belle said...
This comment has been removed by the author.
sol said...

sapa nak marah ko, myra? kuangkuangkuang.. ;p